Eind 2017 heeft Orange Juice in samenwerking met ouwelfabrikant Primus Wafer Paper de webshop PRIMUS.DIRECT gelanceerd. In de webshop is een editor geïntegreerd waarmee ondernemers hun eigen ouwels kunnen ontwerpen. De gepersonaliseerde opdruk kan bijvoorbeeld een logo of tekst zijn. De mogelijkheid om ouwels te personaliseren geeft het product een geheel nieuwe functie: edible branding. Oorspronkelijk waren ouwels bedoeld voor het labelen van verschillende broodsoorten, maar met het oog op edible branding kunnen ze voor allerlei producten gebruikt worden. Dit maakt het product ouwel interessant voor een veel bredere doelgroep dan alleen bakkers. Maar, hoe gaan we deze doelgroep bereiken? Onder andere via bloggers.
In totaal gaan 24 bloggers verspreid over drie maanden iets schrijven over het nieuwe product van PRIMUS.DIRECT. Natuurlijk krijgen ze ook een pakketje met gepersonaliseerde ouwels toegestuurd. Niet alleen brengt deze campagne het nieuwe product onder de aandacht bij de doelgroep, het levert ook leuke inzichten voor de verschillende toepassingsmogelijkheden van ouwels op. En natuurlijk geven we een flinke boost aan de vindbaarheid van de relatief nieuwe webshop.