Wij zijn gespecialiseerd in digitale oplossingen op maat. We zijn betrokken vanaf het concept tot aan de conversie. Dit betekent dat onze focus niet alleen op het realiseren van online projecten ligt, maar ook in conversie optimalisatie. We maken gebruik van diverse tools en technieken om de online resultaten te verbeteren en de organisatie te laten groeien.  

Cro 1

Meer rendement

Een verhoogd conversiepercentage betekent dat een groter deel van de websitebezoekers overgaat tot actie, wat resulteert in een hoger rendement uit het online verkeer. Om dit te bereiken, analyseren we de gehele online customer journey. Kunnen bezoekers gemakkelijk door de site navigeren? Is alle informatie duidelijk vindbaar? Dit zijn slechts enkele aspecten waarop we de website beoordelen. Ons streven is een perfecte online customer journey, zonder obstakels die bezoekers ervan kunnen weerhouden om tot actie over te gaan. 

Website optimalisatie

Om de website te verbeteren, brengen we de customer journey in kaart met gebruik van diverse tools en technieken. Ons optimalisatietraject begint met een grondige expert review, waarbij een team van specialisten uit verschillende vakgebieden de website beoordeelt. Deze aanpak levert waardevolle inzichten op die we dankzij onze expertise en ervaring kunnen omzetten in concrete verbeterpunten. Vaak zijn het combinaties van optimalisaties die samen een aanzienlijk verschil in de gebruikerservaring creëren. We denken hierbij aan technische aspecten zoals laadsnelheid, HTML-codes en URL-structuren, maar ook aan contentverbeteringen en visuele aanpassingen. Sommige optimalisaties kunnen we direct doorvoeren, terwijl we bij andere mogelijkheden verschillende opties testen via A/B-testen. Zo halen we alles uit elk online project! 

Webanalytics

Om een website goed te kunnen optimaliseren, vinden wij het belangrijk om datagedreven en resultaatgericht te werken. Data is dan ook altijd het vertrekpunt. Door het verzamelen en analyseren van de beschikbare data en belangrijke KPI’s, kunnen we namelijk meer inzicht krijgen in het gedrag van online bezoekers, de prestaties van een website en de efficiëntie en effectiviteit van online marketing. Op basis daarvan kunnen we datagedreven en verantwoorde beslissingen nemen, om zo een website, de conversie of online marketing campagnes te optimaliseren. 

Cro 2

A/B testen

Wanneer we ervoor kiezen om de effectiviteit tussen twee varianten van een webpagina of een onderdeel daarvan te testen, zetten we A/B-testen in. Bij een A/B test worden gebruikers willekeurig verdeeld over verschillende groepen, waarbij elke groep een andere variant van de website te zien krijgt. Door het gedrag van gebruikers te meten en te vergelijken, kunnen we bepalen welke variant, A of B, het meest effectief is voor gebruikers en kunnen we dit doorvoeren op de website. 

We helpen je graag om digitaal succes te behalen

Wij vertellen graag meer over onze oplossingen. Je kunt ons bereiken via telefoon of mail.
Remco Van Nieuwenhoven
Remco van Nieuwenhoven Oprichter & Digitale strateeg
ContactEmployee Remco van Nieuwenhoven +31 (0)26 327 40 45 remco@orangejuice.nl
Over mij
  • ️Zen
  • Zoons
  • Handicap 17
Dion Van Nieuwenhoven
Dion van Nieuwenhoven Technisch directeur
ContactEmployee Dion van Nieuwenhoven +31 (0)26 327 40 45 dion@orangejuice.nl
Over mij
  • Leest alles
  • Hobbytuinder
  • Speelt (een beetje) gitaar en piano