E-mailmarketing vormt een onmisbaar onderdeel van jouw marketingstrategie. Het biedt vele mogelijkheden. Niet alleen kun je nieuwsbrieven sturen naar jouw klanten, maar je kunt ook geautomatiseerde e-mails opzetten en versturen. Door slim gebruik te maken van bestaande data uit jouw webshop of nieuwsbriefdatabase, kun je gepersonaliseerde e-mails sturen die perfect aansluiten bij de behoeften van jouw klanten. Kortom, e-mailmarketing biedt een breed scala aan mogelijkheden.  

Online Marketing

Houd je klanten regelmatig op de hoogte

Houd jouw klanten regelmatig op de hoogte door middel van een nieuwsbrief. Op deze manier kun je op een eenvoudige manier jouw klanten bereiken, die zich eerder hebben ingeschreven voor deze mailing of al eerder een aankoop hebben gedaan. Met gerichte content kun je jouw doelgroep effectief benaderen. Een nieuwsbrief biedt de mogelijkheid om te informeren over nieuwe producten en diensten, evenals andere belangrijke updates die je wilt delen. Deze informatie is ideaal om op te nemen in je nieuwsbrief. 

Verstuur gepersonaliseerde e-mails

Met gepersonaliseerde e-mails geef je jouw klanten een nog betere klantbeleving. Binnen de e-mail tooling die wij gebruiken kunnen wij ervoor zorgen dat jouw klanten gepersonaliseerde e-mails ontvangen. Dit kan zo simpel zijn als het toevoegen van een persoonlijke aanheft, maar ook het aanpassen van de inhoud van de e-mail op basis van de gebruiker. Denk hierbij aan het opnemen van aanbiedingen die aansluiten op het klik- of koopgedrag van de klant. Heeft een klant bijvoorbeeld een specifiek product gekocht? Dan kunnen we op basis daarvan een mail samenstellen, specifiek gericht op deze klant. Dit doen we door gebruik te maken van bekende data en dynamische content, waardoor elke e-mail een op maat gemaakte ervaring biedt.

Orange Juice Arnhem Full Service Marketing
Email Marketing Automation

E-mail marketing automation

Naast het versturen van nieuwsbrieven, bieden we ook geautomatiseerde e-mailcampagnes aan. Dit soort e-mails ontvang je hoogstwaarschijnlijk zelf ook regelmatig van andere bedrijven. 

Maar hoe werkt dit precies? Wij maken gebruik van specifieke triggers, gebaseerd op gedrags- of gebruikersdata. Hierdoor kunnen we bijvoorbeeld een week na de besteldatum een e-mail versturen om te informeren of de aankoop bevalt. Ook kunnen we, indien er na twee maanden geen nieuwe bestelling is geplaatst, een herinnering sturen voor een herhaalaankoop. 

Bij het opzetten van een geautomatiseerde campagne, stellen we een e-mailflow samen. Hierin definiëren we de e-mailfrequentie en contactmomenten. We doorlopen de flow voor verschillende scenario's om er zeker van te zijn dat de juiste momenten en timeframes zijn gekozen. 

We helpen je graag om digitaal succes te behalen

Wij vertellen graag meer over onze oplossingen. Je kunt ons bereiken via telefoon of mail.
Remco Van Nieuwenhoven
Remco van Nieuwenhoven Oprichter & Digitale strateeg
ContactEmployee Remco van Nieuwenhoven +31 (0)26 327 40 45 remco@orangejuice.nl
Over mij
  • ️Zen
  • Zoons
  • Handicap 17
Dion Van Nieuwenhoven
Dion van Nieuwenhoven Technisch directeur
ContactEmployee Dion van Nieuwenhoven +31 (0)26 327 40 45 dion@orangejuice.nl
Over mij
  • Leest alles
  • Hobbytuinder
  • Speelt (een beetje) gitaar en piano